Kachelpot bedieningsbox
De Amerikaanse injectie Kevers die vanaf 1976 zijn geproduceerd hebben een afwijkende kachelpot met een aparte bedieningsbox, hetgeen voor alle andere modellen en bouwjaren in de kachelpot is geïntrigeerd. Als de kachelpotten eenmaal aan vervanging toe zijn zullen deze bedieningsboxen ook hun beste tijd wel hebben gehad en worden dan ook vaak direct mee vervangen. Deze bedieningsboxen zijn gelijk aan die van de van de Type 4 motoren die t/m 1979 zijn toegepast voor de Zweedse markt. Voor de Type 4 motoren die in de T25 Bussen zijn gebruikt is onder andere de montagemanier van de bedieningskabels afwijkend, deze bedieningsboxen zijn voor alle landen gelijk. Worden per zijde geleverd, de bedieningsboxen voor de Kever en de Bussen voor de Zweedse markt worden geleverd inclusief kachelkabel montage set, voor de bedieningsboxen voor de T25 bussen moet je deze er extra bij bestellen (#1086) waarvan je alleen het montagetonnetje gebruikt.
#1184 |
Kever met 1600 AJ injectie motor handgeschakeld vanaf 1976 (AJ 078 347) en later Kever met 1600 AJ injectie motor automaat vanaf 1976 (AJ 012 505) en later |
links |
Bus met Type 4 motor t/m 7/1979 voor in Zweden geleverde wagens | ||
#1185 |
Kever met 1600 AJ injectie motor handgeschakeld vanaf 1976 (AJ 078 347) en later Kever met 1600 AJ injectie motor automaat vanaf 1976 (AJ 012 505) en later |
rechts |
Bus met Type 4 motor t/m 7/1979 voor in Zweden geleverde wagens | ||
#41087 |
Bus T25 met Type 4 motor handgeschakeld | links |
Bus T25 met Type 4 motor automaat t/m 9/1981 (chassinr. 24-C-028 423) | ||
#41088 |
Bus T25 met Type 4 motor handgeschakeld | rechts |
Bus T25 met Type 4 motor automaat t/m 9/1981 (chassinr. 24-C-028 423) |