Spoorstangkogel / Fuseekogel moeren
Deze worden bij een nieuwe spoorstang kogel of fusee kogel bijgeleverd, maar aangezien de meeste moderne kogels zijn uitgevoerd met zelf borgende moeren die eenmaal losgedraaid moeten worden vervangen zijn deze ook los leverbaar. Naast de moderne borg moeren zijn er ook nog steeds kogels die zijn uitgevoerd met kroonmoeren die worden geborgd met een splitpen. Indien je nog in het bezit bent van de originele spoorstangen, zul je deze ook tegenkomen. Bestel direct de juiste maat splitpennen mee, deze staan in de laatste kolom vermeld. Alle moeren wordenper 4 stuks geleverd. De maat achter het bestelnummer geeft de moerspecificatie weer.
Kroonmoeren:
moer nr. | Kever | Karmann Ghia | Bus | Type 3 | 181 | splitpen |
#3134 (M10x1.0) |
Spoorstangkogel t/m 5/1968 |
Spoorstangkogel t/m 5/1968 |
Spoorstangkogel t/m 7/1967 |
Spoorstangkogel t/m 7/1967 |
#4349 | |
#3135 (M12x1.5) |
Spoorstangkogel vanaf 6/1968 |
Spoorstangkogel vanaf 6/1968 |
Spoorstangkogels vanaf 8/1967 |
Spoorstangkogel vanaf 8/1967 |
Spoorstangkogel alle bouwjaren |
#4350 |
moer nr. | Kever | Karmann Ghia | Bus | Type 3 | 181 |
#3132 (M10x1.0) |
Spoorstangkogel t/m 5/1968 |
Spoorstangkogel t/m 5/1968 |
Spoorstangkogel t/m 7/1967 |
Spoorstangkogel t/m 7/1967 |
|
#3133 (M12x1.5) |
Spoorstangkogel vanaf 6/1968 / Fuseekogel vanaf 8/1965 |
Spoorstangkogel vanaf 6/1968 / Fuseekogel vanaf 8/1965 |
Spoorstangkogel vanaf 8/1967 |
Spoorstangkogel vanaf 8/1967 |
Spoorstangkogel alle bouwjaren / Fuseekogel alle bouwjaren |