Draaiend deel montage set
Waarom zou je de oude verroeste bouten en moeren nog hergebruiken bij het reviseren van je motor, neem een complete set nieuwe montage materialen welke op veel punten een verbetering zijn op het origineel. Alle standaard M8 moeren zijn vervangen voor moeren met een kunststof dichtring wat ervoor zorgen dat er geen olielekkage kan optreden langs het schroefdraad. Origineel werd dit niet toegepast maar was het noodzakelijk vloeibare schroefdraadpakking te gebruiken. Met deze moeren is schroefdraadpakking niet meer nodig en de borging is verbeterd. De bijgeleverde verkoperde uitlaatmoeren zet je vast met een sleutelwijdte van 12 mm dus altijd nog een slag kleiner dan het origineel wat het vastzetten een stuk gemakkelijker zal maken en voorkomt vastroesten. Kortom reden genoeg om je oude moeren niet meer te gebruiken met één van deze sets. In de samenstelling lijst staan enkele moeren met een link doorverwezen als je deze afzonderlijk wilt aanschaffen.
samenstelling:
16 | cilinderkopmoeren M8 of M10 |
16 | cilinderkopringen M8 of M10 |
6 | carterdeksel dopmoeren |
8 | verkoperde zelfborgende uitlaatmoeren |
6 | M12 borgmoeren |
6 | M12 ringen |
20 | M8 moeren met kunststof dichtring |
20 | M8 ringen |
3 | M8 bouten |
#8006 | type 1 motoren met 10 mm cilinder draadstangen (25 en 30 pk uitgezonderd) |
type 3 motoren met 10 mm cilinder draadstangen | |
#8005 | type 1 motoren met 8 mm cilinder draadstangen |
type 3 motoren met 8 mm cilinder draadstangen | |
CT/CZ motoren |